Sepsali jsme vaše nejčastější dotazy po dodání zboží. Vy se ptáte - my odpovídáme.
Co nejdříve kontaktujte kolegyně z reklamačního oddělení přes e-mailovou adresu reklamace@sanitino.cz. Reklamační řízení urychlíte, pokud kolegyním dodáte číslo objednávky a fotografie poškozeného zboží včetně všech obalů a výplní, ve kterých bylo zboží dodané.
Nevadí, i to se občas stává. Podle § 1829 násl. občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. A to bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce. Podrobnější informace o postupu vrácení zboží najdete v našich obchodních podmínkách.
Reklamaci je nutné nahlásit včas, tzn. ihned po zjištění závady.
Pro nahlášení reklamace produktu GROHE můžete využít servis značky GROHE přes https://groheservis.cz.
Pro nahlášení reklamace produktů ostatních značek prosím vyplňte reklamační list a zašlete ho na e-mail: reklamace@sanitino.cz. Po obdržení reklamace Vám zašleme potvrzení o jejím přijetí a následně Vás budeme informovat o dalším postupu.
Peníze Vám zašleme zpět do 14 dní od přijetí vráceného zboží.
Bohužel, takové zboží již nemůžeme přijmout zpět.
Bohužel, vrácení zboží po 14denní lhůtě již není možné.
Záruka na zakoupené zboží je standardně 2 roky, pokud není u produktu uvedeno jinak. Záruční lhůtu najdete vždy také na faktuře.
Poštovné za vrácené zboží hradí vždy odesílatel (tedy zákazník).
Bohužel ne. Zboží, prosím, vždy vracejte na adresu:
SANITINO s.r.o.,
areál Panattoni Park Teplice South,
Mlýnská 327, 417 52 Hostomice nad Bílinou
Ano, zboží nám můžete vrátit osobně v areálu SANITINO s.r.o., areál Panattoni Park Teplice South, Mlýnská 327, 417 52 Hostomice nad Bílinou, rampa č. 41 od pondělí do pátku v čase 7:00 - 15:30. Pro bezproblémové vrácení je potřeba mít s sebou vyplněný vratkový formulář.
Pozáruční servis produktů bohužel nevyřizujeme. V případě pozáručního servisu se, prosím, obraťte přímo na výrobce.
Odebírejte
náš newsletter
a získejte jako první přehled o slevách, novinkách, akcích a praktických tipech.