Obsah vašeho košíku
Váš košík je prázdný.
Váš košík je prázdný.
V loňském roce jsme měli 3 menší sklady, které nám vzhledem k expanzím začínaly být poněkud těsné. Proto jsme se rozhodli přestěhovat náš sklad do nově vznikajících prostor po bývalých sklárnách v Hostomicích u Teplic. Náš předchozí sklad nám umožnil vychystat balík do 10 minut. Za kolik to zvládneme nyní?
Naše nové logistické centrum o rozloze 5 700 m2 najdete v Hostomicích u Teplic. Vdechli jsme tak nový život areálu bývalých skláren Kavalier, který byl v roce 2019 uzavřen. Sklad o rozloze jednoho fotbalového hřiště nám umožní dodávat zásilky po Evropě mnohem rychleji. Aktuálně dovážíme koupelnové a kuchyňské vybavení do 9 evropských zemí, ale tím rozhodně nekončíme. Protože chystáme další expanze, ve 4. kvartálu roku 2022 rozšíříme náš sklad o dalších 3 500 m2.
Otevření nového skladu okomentoval majitel a jednatel společnosti Rudolf Jániš:
„Nebojím se říct, že dnes jsme po třinácti letech na trhu zahájili další éru naší společnosti. Z nového centrálního skladu budeme již nyní zásobovat nejen celou střední Evropu, ale také Itálii, Belgii, Nizozemsko, Francii, Španělsko, Rumunsko či Chorvatsko. Postupně plánujeme rozšířit distribuci na celou Evropu.“
Milujeme inovace a techniku, není tedy divu, že jsme náš nový sklad vybavili moderními technologiemi, které usnadní, zefektivní a zrychlí vychystání i samotnou dodávku zboží.
Co v našem skladu najdete?
Jakmile kliknete na tlačítko „objednat“, vaše objednávka se během 3 minut propíše do našeho systému a skladníci na ní mohou začít pracovat. To se děje za předpokladu, že objednávka neobsahuje žádnou zákaznickou poznámku a je hrazena předem (online) nebo na dobírku. U plateb bankovním převodem nebo na zálohovou fakturu vždy čekáme na přijetí platby a import bankovního výpisu, který objednávku opět automaticky posouvá k expedici.
„V tomto případě náš automatický systém zařadí objednávku do fronty objednávek, které individuálně řeší kolegové z oddělení zákaznické podpory či technického poradenství. Jakmile vám některý z kolegů poskytne potřebné informace či splní váš požadavek a workflow proces uzavře, systém odešle objednávku k expedici,“ říká Daniel Černý, procesní manažer plánování a rozvoje.
V ideálním případě, tedy pokud jste si vybrali zboží skladem a pouze jednu položku, vybrali jste jako způsob platby dobírku, neuvedli jste žádnou informaci do poznámky a ve skladu není fronta objednávek, vychystá skladník zboží do 8 minut. Vychystání zboží trvá 1 minutu, poté putuje zboží 5 minut po dopravníku a následně je za další 2 minuty zabaleno. Zboží na paletě samozřejmě vychystáváme individuálně podle každého typu.
Denně takto vyskladníme okolo 2 500 zásilek, což je o 1 900 více než v našem původním skladu.
Nicméně jak to v našem novém skladu odsýpá, se můžete podívat i na videu: