Obsah vašeho košíku
Váš košík je prázdný.
Váš košík je prázdný.
Předtím, než odešlete svoji objednávku, vás čeká několik jednoduchých kroků. Prvním z nich je samozřejmě vybrání zboží a vložení do košíku. Následně si vyberete způsob dopravy (PPL, PPL Parcelshop nebo osobní odběr v našem showroomu v Litomyšli). Dále si zvolíte způsob platby – na výběr máte dobírku, bankovní převod nebo platbu online.
Způsob platby velmi ovlivňuje to, co se bude dále s vaší objednávkou dít. Pokud si například zvolíte způsob platby zálohovou fakturou, čekáme na připsání částky na náš účet. Tím se celý proces odbavení zásilky může prodloužit. Nejideálnější variantou je proto platba na dobírku.
Dalším důležitým faktorem, který ovlivňuje celý nákupní proces, jsou informace uvedené v poznámce. „V tomto případě náš automatický systém zařadí objednávku do fronty objednávek, které individuálně řeší kolegové z oddělení zákaznické podpory či technického poradenství. Jakmile vám některý z kolegů poskytne potřebné informace či splní váš požadavek a objednávku uzavře, systém odešle objednávku k expedici,“ říká Daniel Černý, IT procesní manažer.
Jednodušší je samozřejmě varianta, kdy kolonka pro uvedení poznámky zůstane v objednávce prázdná. V tu chvíli systém objednávku automaticky uzavře a odešle rovnou do skladu k expedici.
Tak si to zrekapitulujeme. Vybrali jste způsob platby i dopravy, systém vyhodnotil, že je vše v pořádku, a objednávku uzavřel. Co následuje dál? Kompletní nebo částečná objednávka (podle toho, jakou variantu jste si zvolili) se zařadí do fronty vychystání zboží ze skladu. „Všechny informace se prostřednictvím našeho systému předávají digitálně, protože naši kolegové z oddělení expedice požívají při práci ruční terminály. Není tedy možné, že by se vaše objednávka ztratila,“ doplňuje Daniel Černý.
V ideálním případě, kdy jste si vybrali zboží skladem a pouze jednu položku, vybrali jste jako způsob platby dobírku, neuvedli jste žádnou informaci do poznámky a ve skladu není fronta objednávek, začne skladník vychystávat zboží do 10 minut. Balík vám zabalí zhruba za 5 minut, takže celý nákupní proces od přijetí objednávky v našem systému po ukončení celé objednávky a předání na seznam pro dopravce může trvat jen 15 minut. „Osobní odběry navíc odbavujeme přednostně, takže když si pro zboží přijedete, může celý nákupní proces skutečně trvat pouhých 15 minut,“ tvrdí Vít Šaroun, vedoucí skladu.
To je samozřejmě nejideálnější případ. Nestává se, že by skladníci neměli ve svých terminálech frontu objednávek. „Denně jich náš expediční tým zvládne vychystat, zabalit a předat dopravci více než 600. Pracujeme jako dobře promazaný stroj, a proto je systém naší práce efektivní,“ doplňuje Vít Šaroun.
Pouze 1,5 % zboží se nám za měsíc vrátí. Buď se jedná o reklamace, vrácené zboží bez udání důvodů v zákonné lhůtě do 14 dnů nebo o případy, kdy si zákazník zboží nepřevzal od přepravce. 98,5 % zákazníků je s našimi službami spokojeno, což dokazují i kladné recenze na Heuréce. Několikrát jsme byli oceněni Cenou popularity v kategorii Bydlení a design. Letos nás navíc Heuréka na základě kladných recenzí našich zákazníků vybrala jako finalisty Ceny Kvality.
Podívejte se na produkty v naší nabídce nebo si nechte poradit od našich odborníků. Napište nám na e-mail info@sanitino.cz nebo zavolejte našim odborným poradcům na tel. 468 006 468.
Chcete se bavit nebo jen hledáte inspiraci? Přihlaste s k odběru našeho newsletteru nebo se staňte našimi fanoušky na Facebooku nebo Instagramu.