Přeskočit na hlavní obsah

Nákup a dodání zboží

  • 24.6.2024

Sepsali jsme vaše nejčastější dotazy před objednáním a dodáním zboží. Vy se ptáte - my odpovídáme. 
 

SANITINO patří mezi největší prodejce sanitární techniky na trhu. Naším cílem je spokojený zákazník, a proto cena výrobku, resp. sleva z doporučené MOC, je jedním z předpokladů spokojenosti zákazníka.

Ano, veškeré produkty, které máme v nabídce, jsou originální a v nejvyšší kvalitě.

Svou objednávku můžete zaplatit hned několika způsoby. Je jen na vás, jestli nám zaplatíte bankovním převodem, platební kartou online nebo peníze zaplatíte řidiči až při převzetí zboží (na dobírku).

Spolupracujeme se známými přepravními službami. Pro balíkovou přepravu využíváme přepravní společnosti PPL a GLS. Pro paletovou přepravu využíváme přepravní společnost TOPTRANS.

Bohužel nemáme kapacitu na to, abychom měli veškeré produkty skladem. V případě, kdy je u zboží uvedeno "Skladem u dodavatele", očekávejte expedici vašeho zboží obvykle do 5 pracovních dní.

Pokud si v rámci jedné objednávky objednáte více druhů zboží s různým termínem dodání, expedujeme celou objednávku najednou v rámci jedné zásilky. Termín dodání se proto vždy odvíjí od zboží s nejdelší lhůtou dodání. O expedici zásilky vás kontaktujeme e-mailem.

Ano, telefonický kontakt v den doručení je standardní službou přepravních společností, které využíváme. V den doručení také obdržíte e-mail a SMS ohledně přibližného času doručení.

Veškeré termíny uvedené u neskladového zboží jsou termíny orientační uváděné výrobcem. Přesný termín před vytvořením objednávky bohužel nejsme schopni zjistit vzhledem ke stále se měnícím skladovým zásobám dodavatelů.

Bohužel, osobní odběr není možný.

Pokud jste registrovaný zákazník, stav své objednávky uvidíte po přihlášení v sekci Moje objednávky - Stav objednávky.

Neregistrovaný zákazník musí kontaktovat naše Zákaznické oddělení.

Bohužel, slevové kódy nelze vzájemně kombinovat.

Ano, pokud ještě nebylo zboží expedováno z našeho skladu. V opačném případě již storno není možné.

Pro storno objednávky, prosím, kontaktujte naše Zákaznické oddělení přes e-mail info@sanitino.cz. Pro identifikaci objednávky budete potřebovat její číslo. Proto je nejjednodušší odpovědět na Potvrzení objednávky, kde jsou všechny potřebné údaje.

Pokud zboží nebylo expedováno z našeho skladu, tak ano. Pokud bylo zboží předáno dopravci, může zákazník kontaktovat přepravní společnost a domluvit se na změně adresy či termínu dodání.

Zboží expedujeme z našeho skladu v Hostomicích nad Bílinou.

nahoru