Přeskočit na hlavní obsah

Konzultant/ka zákaznického servisu s francouzštinou

 -

Baví Vás komunikace? Hledáte pestrou práci, kde byste mohli uplatnit francouzštinu a dále se v ní zdokonalovat? Pokud je Vaší motivací smysluplná práce a super tým kolegů, který vždy pomůže, hledáme právě Vás!

Koho hledáme?

Baví Tě komunikace? Francouzština je tvojí srdeční záležitostí a rád/a bys ji využil/a v každodenní praxi? Máš chuť se učit v týmu zkušených kolegů a rozvíjet své schopnosti v oblasti zákaznické péče a e-commerce? Pak se staň naším novým kolegou/kolegyní, držíme Ti židli!

Jaké budou Tvé pracovní úkoly?

  • emailová a telefonická komunikace s našimi francouzskými zákazníky (dotazy o stavu objednávky, termínech dodání) X nic nenabízíte ani neprodáváte
  • zpracování objednávek a reklamací v interním systému K2
  • obsluha platforem pro naše marketplaces (online tržiště)
  • překlady do francouzštiny (popisy produktů, novinek, blogů)
  • spolupráce s marketingovým a reklamačním oddělením

Čím nás přesvědčíš?

  • znalost francouzštiny slovem i písmem (B2/C1)
  • uživatelská znalost PC
  • dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • předchozí zkušenosti v oblasti administrativy/zákaznické péče vítány

A co nabízíme?

  • důmyslný systém zaškolení, podporující kolektiv
  • příjemné a moderní pracovní prostředí
  • vánoční odměna
  • příplatek za přesčas 25 % (oceníme Vaši pracovitost, pokud to je potřeba)
  • stravenkový paušál 80 Kč/směna
  • 25 dní dovolené
  • možnost dalšího jazykového vzdělávání
  • pitný režim (káva, čaj, voda neomezeně)
  • zaměstnanecké slevy na celý sortiment
  • sportovní a teambuildingové akce

Jak probíhá výběrové řízení?

  1. Pošleš nám svůj životopis.
  2. Usoudíme-li, že máš v sobě kapku talentu a potenciálu, spojíme se s Tebou e-mailem nebo telefonicky.
  3. Sejdeme se u šálku dobré kávy, kde společně s vedoucím probereme detaily pozice a vzájemná očekávání.
  4. Je-li to potřeba, ověříme Tvé znalosti testovací úlohou.
  5. Pokud nás přesvědčíš, rádi rozproudíme Tvoji kariéru ve vodách SANITINO a učiníme Ti pracovní nabídku.

Obor:

  • Administrativa
  • Prodej a obchod
  • Zákaznický servis

Profese:

  • Administrativní pracovník
  • Obchodní asistent
  • Tlumočník/překladatel
  • Pracovník back office

Místo pracoviště:

Olomouc

Požadované vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazykové znalosti (Alespoň jeden jazyk):

Francouzština - Pokročilá

Typ úvazku:

Práce na plný úvazek

Délka trvání pracovního poměru:

Na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu:

pracovní smlouva

Hrubá mzda:

30 000 - 34 600 Kč/měsíc

Benefity:

  • Bonusy/prémie
  • Sleva na firemní výrobky/služby
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Firemní akce

 


nahoru